luni, 24 noiembrie 2008

Unicredit - Saga unei banci - the sequel

"Aceeasi banca, o experienta mereu noua". Suna ca un slogan fericit, nu? Ei bine, nu e ! Dupa experientele din primul episod, am mai avut parte de una zilele trecute.
Adica: ma duc la banca sa depun o hartie, undeva inainte cu 30 de minute fata de ora de inchidere. Astept persoana de la ghiseu, vine, dau hartia, persoana se uita cu o privire intelectuala in ea si ma intreaba ce sa faca cu ea. Eu ii spun ca am venit sa o depun si ca vreau un exemplar inapoi.

E chemata alta persoana, care pleaca cu hartiile. Se intoarce dupa 10 minute, triumfatoare si declama pe un ton nespus de firesc: "Stiti, nu am putut sa v-o 'iau' cu data de azi, i-am pus data de luni" (lunea viitoare, adica).
Ma uit siderat si intreb de ce. "Pentru ca noi trebuie sa o trimitem intr-un centru la Iasi si acolo nu are cum sa ajunga decat luni".
Imi dau doua palme in gand, ma concentrez sa ma abtin sa n-o lipesc de perete, si ii explic angelic ca eu am adus hartia la ei la banca azi. Nu am de gand sa ma duc personal la Iasi sa o depun si de altfel mi se rupe de ce fac ei cu hartia intern si mai ales in cat timp o fac.
Personajul dispare la sefa in birou. De acolo se aude un "lasa-ma cu prostiile astea", reapare personajul si zice "nu am cum sa pun data de azi, astea sunt politicile noastre interne".

Ma uit la ea, ma gandesc ca si asa e oropsita de soarta, ca mai are si o sefa promovata de la coafor, imi iau hartia si plec. La urma urmei, de ce sa-mi fac eu atatia nervi pentru niste cretini?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu